tirsdag 28. september 2010

Jeg fant , jeg fant!!!




Mine joggeturer ender som oftest opp med at jeg finner noe på vegen. Denne gang fant jeg en gammel kjele og en slitt stålhylle....som jeg antar ingen ser noe idé i å beholde. Men jeg såg noe i dem begge som jeg likte.  Kjelen har blitt til "vase" for min ny plukkede lyng. Ellers har jeg allerede en liten idé om hva jeg an bruke hyllen til.  Så nå er det bare å sette i sving kreativiteten så får vi se hvordan resultatet blir. Legger ut resultatet i neste innlegg:)

Ellers er det den store ryddedagen her...det inneberer så mangt. Jeg skulle egentlig støvsuge, men endte opp med å ommøblere, bake, dekorere, synge, blogge og vips har timene gått og jeg må virkelig ut!!!haha...det er vell lett å drømme seg bort når man gjør noe så artig som å støvsuge og vaske hus;) 
 
MEN, før jeg går må jeg også få sagt at Jeg ble så glad i går da jeg oppdaget at cherryblossom hadde tipset om min blogg på hennes side! Det er virkelig en ære og en stor glede å få positiv tilbakemelding fra en så inspirerende blogg som hennes.( Tusen takk herlige blossom girl!) Siden det ikke er så lenge siden jeg begynte å blogge, er det ekstra gøy å vite at jeg kan være til glede og inspirasjon for andre:) 

Og sist men ikke minst , Til alle dere nye som har tittet innom og lagt dere til som følger, takk for alle hyggelige kommentarer! Det betyr så mye!  Er en sann ære å ha deg her! Håper jeg kan glede dere like mye som dere gleder meg:)

Nyt dagen!!
* gledes smil *

eldrid

1 kommentar: