tirsdag 26. oktober 2010

Tid for en ny kolasj på veggen..

Høsten er over og vinterens hvite kappe har tatt over...selv om ikke det skal være det helt enda kjennes det nesten ut som at den er her..Fjellene rundt meg er dekket av snø, heldigvis ser det ut som sola kommer til å titte frem.

Merkelig hvor fort årstidene går her oppe i fjellet, nesten vanskelig å henge med. Jeg fant ut en god ide kunne vere å gjøre litt små forandringer hjemme,ommøblere, ta bort det siste minnene fra sommeren og overgi meg helt til neste sesong. Det siste jeg hadde var på badet, der jeg hadde laget en sommer kolasj. Etter at jeg har gått og vasset i snø en ukes tid fant jeg ut at det var på tide å gi slipp på den og la tankene gå til den varme lune, men samtidig litt kalde...Vinteren:)


 Jeg endte opp med å en bunke blad fra ulike vintersesonger, klipte og limte, gav meg selv lov til å drømme meg bort litt, og tenke på et hjem fyllt av stearinlys, juleduft, varme pledd, saueskinn,robuste puter, gardiner,  horn av ulike varianter, nybakt brød, varm kopp kakao med krem.mmm....Og så kjente jeg at det var ikke så trist at vinteren var på veg allikevel. :)




Hva med deg, er du klar for og si velkommen til vinteren i dit hjem ?...hadde vært gøy å høre hva du gleder deg til, og hvilke forandringer du gjør hjemme når den så smått begynner å komme?

Fin dag alle sammen!
klemmer
eldrid

1 kommentar: