søndag 27. mars 2011

Ny vri ...

Her hjemme er det ikke noe nytt at jeg områkerer på greier. Det er rart, men om jeg ikke gjør det på to uker, føler jeg nesten at jeg ikke er til stede i mitt eget hjem,  som om jeg har mistet noe av meg selv hjemme....merkelig men sant..kanskje noen som kjenner seg igjen?..

Anyways..sånn føltes det ut i går...har hatt en del å gjøre i det siste, og siden vår leilighet skal selges må vi flytte ut om noen måneder, så da er det lett at man mister gnisten for å gjøre noe hjemme. Men, jeg klarer bare ikke å ha det sånn..ja vi skal flytte, men det må jo gå an å kose seg mens man er hvor man er, før man flytter på seg.. eler hva sier dere?:)

 
Så, kosekroken har fått en litt ny vri... Det er ikke store forskjellene..men nok til at jeg føler meg levende og til stede i hjemmet igjen..gnisten er tilbake..og i går kom jeg rett og slett hjem igjen....




Legg merke til mine søte skjerf som jeg har sammen med pels pleddet..dem skapte en harmonisk ro i rommet...Jeg absolut elsker den duse lilla fargen... rett og slett himmelsk!
Og så ble det ekstra fint med lykten der oppe på eple kassen da...:)
Ovenfor ser du før og etter...
Foreløpig sier jeg meg ganske fornøyd...Så får vi se når noen uker har gått..*tihi*:)

Takk at du tittet innom..
Her nytes en kopp kaffe til Josh Garrels klingende i bakgrunnen...herlig chill musikk på en søndag:)

Nyt kvelden

klemmer

Eldrid

6 kommentarer:

  1. Godt å høre at det er flere som liker å stadig forandre;) Herlige kontraster:)

    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Der er vi like ja. ;)
    Snurrer rundt på ting og tang ofte.
    Liker kontrastene i interiøret ditt. :)

    SvarSlett
  3. Forandring fryder! ;)
    Her i huset er det sånn at Mannen støtt og stadig kommer hjem, titter rundt seg og sier: "Jeg må bare få omorganisert huset i hodet mitt igjen, hvor står **** nå egentlig?.....Det ble fint altså."

    SvarSlett
  4. Så nydelig bilder og nydelige farger i kroken din:) Og jeg kjenner veldig godt til den følelsen:P Og siden du er så inspirerende og flink har jeg en award til deg hos meg:) Utfordringen er helt frivillig. Håper du får en fin ny uke!

    SvarSlett
  5. Godt å høre at det ikke bare er jeg som romsterer hjemme..flerer ganger for dagen til og med..hehe..
    Og ja forandringer fryder alltid!
    Takk alle sammen!
    :)

    SvarSlett