søndag 17. april 2011

Lag ditt eget tebord..





Takk til alle som har stemt på bordet mitt på Nib sin april utfordring!! Så mange flotte bidrag at jeg ble helt satt ut da jeg såg meg selv i finalen..:) Gøy å være med!:):)

Om du ikke har stemt enda..er det fortsatt tid igjen å stemme på din favoritt Her:)

Ellers må dere nyte søndagen, håper alle dere mine kjære lesere får en fantastisk start på påsken! Vi nyter snart av ferien også...bare noen dager igjen nå...*smile*..
:):)

Klemmer

Eldrid

10 kommentarer:

  1. Så kjempeflott!
    Du er så flink!
    Skal se om jeg får stemt nå :)
    klem manuela

    SvarSlett
  2. Lekkert! Gler meg til å få servert te på det, hehe ;) Håpar på å kome på besøk i alle fall til hausten ein gong! <3

    SvarSlett
  3. Råkult!! Den varianten skal jeg jaggu legge meg på minne;) Digger hvordan du bruker naturelementer i hjemmet ditt! Stilig!!

    Ønsker deg en super påske!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Ohhhh tusen takk for tipset... har nemlig sett noen flotte bjørkekubber hjemme hos mine foreldre... MIN MIN MIN ;))

    God påske!

    SvarSlett
  5. Så flott! God idè! Eg sikla på nokre kubbar når eg gjekk tur før helga, men eg kan liksom ikkje stjele heller? ;)

    God påskeklem!
    E

    SvarSlett
  6. Så fint og kreativt :)
    Har vært på utkikk etter stubber lenge nå, men ikke kommet over noen... Tenkte å bruke de som krakk ute og inne.
    Så herlig med natur element inne ;)
    Koselig du ville følge meg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Hei! : ) Her har jeg aldri vært før, men guuu' så innmari mye kjekt! :D Jeg DIGGER tebordet!

    Legger meg til som følger ; )

    Klæm, Silje.

    SvarSlett
  8. Så kult bord! Det var skikkelig tøft! :)

    Ønsker deg en deilig påske!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  9. Så koselig tebord!! Kjempe god ide.
    Du er jammen kreativ du :)
    Håper du får en kjempe fin påske!
    Goklem Marie :)

    SvarSlett