mandag 23. mai 2011

On A RaiNy DaY

 I dag, som det har gjort heile uka har det regna her hjemme hos mor og far... Men trass regn, har jeg vært ute med min kjære på en liten skattejakt, og vi fant alt jeg elsker på bare noen timer...!! **smile**

home sweet home..


 Epletre i full blomst...Det er vår på sitt beste det...


En liten tur inn i gamle løa og vips så har skatter kommet frem i lyset..Nå gleder jeg meg til å finne frem litt maling, og gi disse gjenstandene nytt liv på ny plass.:)


Fin fin mandag til dere alle:)


**Eldrid**

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!

    Ha en fin mandag du også:)

    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Så fine ting, det var en god fangst;) Og så nydelige bilder, spesielt de to øverste var veldig fine synes jeg. Typisk norsk sommer/vår:) Kos deg videre i Norge:)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder! Og litt av en fangst! :)
    Kjempe fin gammel kasse!!

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  4. så fint innlegg, elsker bildene dine!
    ønsker deg en fin helg ;)

    SvarSlett