mandag 13. juni 2011

Rustvakker..!

Denne søte sykkel-lykta fikk jeg i gave av min venninne..

Litt morsomt at den egentlig er fra min forige sykkel, som jeg desverre måtte slenge fordi den ikke var reparer bar. Da jeg skule slenge den fant jeg ut at lykta var kul, og at jeg kanskje kunne skru den av, men det nyttet ikke uten redskap,  så jeg dro hjem uten både sykkel og lykt..:(


Men til min store uvitende, syklet min kjære venninne tilbake for å skru den løs for meg, og tok like godt med seg sete i samme slengen. *smile*så omtenksomt..!
Så til min bursdag fikk jeg lykta, og en ny sykkel, med mitt gamle sete på...ah!! Vist er den kul!!og masse vis av omtanke bak!!



Den skal bli dekorasjon, eller kanskje en lampe?...hvem vet, en ting er sikkert , den er tilbake for å bli!!and i love it!:)




Eldrid

6 kommentarer:

  1. Kjempesøt lykt, tipper den kommer til å få det godt hos deg ;)
    Fine bilder i innlegget under og!
    klem m

    SvarSlett
  2. Stilig=) Så fin gave å få!

    SvarSlett
  3. Vakker rust med masse sjarm!

    Gratulerer med overstått 26-årsdag:) Fine bilder :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  4. Takk Camilla! Så gøy at andre ser det vakre i den også...det liker jeg:)

    SvarSlett
  5. For en venninne! Og en vakker lykt. Gratulerer med ny sykkel. :)

    SvarSlett
  6. Du er så søt!
    Noen ganger skriver jeg bare rett fra levera!
    Jeg gjør også lekser i dag, tok fri fra jobben, men nå tilbake til studiene!
    God arbeidslyst til deg!
    klem m

    SvarSlett