fredag 22. juli 2011

Gammelt og nytt



Denne stråkorga er et ekte loppis kupp her i Sverige. Det kryr av loppis overalt, så her er det bare å jakte rundt. Jeg dro hjem med et smil da jeg fikk den for 80 kr:)

Fin til oppbevaring av tegne og male saker, samtidig som den fint fungerer som lite bord.

Ellers må jeg si meg veldig fornøyd med disse vakre  HOLME GAARD stett glassene i blåst glass som jeg fikk i goodie bag fra House of Oslo! Solide og veldig røffe.noe jeg liker.

Og den fine flaska med pink limonade var en sjarmerende gave fra min mann:)

Bryllupet i helga var fantastisk! Helt nydelig dekorert og herlig stemning. Bryllupskaka var vellykket! Så nå lever jeg på det en stund før jeg tar til å begynne å bake igjen..hehe...
Skal legge ut bilder senere, mitt kamera behøver lades, og jeg kan ikke finne ledningen...:)

Fin fredag alle sammen!

klemmer
Eldrid

4 kommentarer:

  1. Så flott loppisfunn, jeg elsker kurver! :) Og glassene var utrolig lekre. God helg! :)

    SvarSlett
  2. Så fin den kurven var! Nydelig bilde av den med de fine gjenstandene oppå!

    SvarSlett
  3. Likte kurven veldig godt! Og så fint bilde!
    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. your blog is so beautiful. thank you for stopping by mine so i can find yours :) i'll add you to my favorites
    have a wonderful weekend
    ♥ hanlie

    SvarSlett