torsdag 14. juli 2011

Tapet fint ...

 

Som du ser har en liten bit av den fine tapeten jeg fikk i goodie bag på Glansdagen(som jeg faktisk kan male på) fått plass på kjøkkenet som oppslagstavle.Her har jeg hengt på ulike bilder som inspirerer meg og gir meg glede. deriblant sing freedom plakaten som en venn (Ross Bodeman) har laget:)Love it!


Denne veggen skal være til gode ord, kreative ideer og annet ...

Siden vi ikke har så stor leilighet og har soverom og stue i ett, føles det best å ha arbeidsrommet mitt på kjøkkenet. Her er det både studie, blogging, og måltider som foregår:)


Det viktigste for meg er at det er en plass jeg kan konsentrere meg, samtidig bli inspirert, sitte behagelig og ha god plass. Så for nå er det en bra løsning.




Nå er det bryllup som gjelder! Og jeg og en venninne har fått den store ære å bake selveste bryllupskaken..så her er det bare å krysse fingre å håpe på at alt går som det skal..hehe..
Wish me luck!!:)

Gledelig torsdag!


Eldrid

4 kommentarer:

  1. Dere har det så fint!
    Liker også det stilige kuppet ditt i forrige innlegg! :D
    Kos deg videre søta;)

    SvarSlett
  2. Jeg synes dere har det så fint : )) ...og jeg ble bittelitt nysgjerrig på den puta i stolen, og potta med rullene så råfin ut ;O ih!

    GOD HELG!

    SvarSlett
  3. Så fint det ser ut! En herlig liten krok ♥
    Håper kakebakingen gikk bra :)
    Søndag&sommer-klemmer til deg ♥

    SvarSlett
  4. Du er nødt til å legge ut kake resultatet! Ross er flink. Bra jobba med å få unna knekkebrødsbaksten:) Har du ryddet på kottet?

    SvarSlett