torsdag 15. desember 2011

Julestrikk..og takknemlighet ..


Tilbake etter en herlig shoppingtur i London,
 med min veninne Regine.
 Så gøy!! 
Jeg sitter igjen med stor takknemlighet for alt,
 for tid med min veninne som er så generøs å tok meg med,
 og for shoppinga vi fikk gjort!
Aldri har shopping vært så gøy!!
Turen var en premie Regine, 
(som også er moteblogger) vannt, 
sjekk ut den kule og inspirerende bloggen hennes her 
å les mer om turen på Costume sine hjemmesider:)!


Nå går det i studie og tanker om julepynting.

Har forelsket meg helt i disse julekulene fra kremmerhuset.
Strikket, og passer veldig godt inn hjemme.
Er usikker på om det blir juletre på oss i år siden vi har soverom i stua

Enn så lenge er dette juletreet:)





Er så inspirert etter julekonkuransen på nib,  det var så mye fint å se!!
Dere er  alle så flinke!


Klemmer
Eldrid


7 kommentarer:

  1. Å, hørtes bra ut! Heldige dere. Ikke lenge siden jeg heller var i London :) Fine bilder som alltid :) Takk for koselig kommentar hos meg!

    SvarSlett
  2. Så koselig med slik venninne tur...
    ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Nydelig blogg, liker bildene du inspirerer med;)

    SvarSlett
  4. Vilka fina julkulor!
    Dom skulle passa mig=))

    Härligt med en tur till London.
    Skönt att vara iväg ett par dagar och njuta lite.

    Hoppas att du får en riktigt lugn jul med en massa mysigheter/ Kram Hannis

    SvarSlett
  5. Så fina bilder!
    Kul att du tittade in hos mig, jag måste kolla runt på resten av de fina bilder jag såg skymta förbi...

    Julekram o God Jul! /Tina

    SvarSlett
  6. Fin julekule.
    Ønsker deg en fredfull og fin jul.

    SvarSlett