tirsdag 4. desember 2012

A hint of christmas


 Da er julekosen for fullt i gang. Med Kurt Nilsen og Kringkastingsorkesteret spillende i bakgrunnen, (på cd altså..hehe) karamellene kokende på kjøkkenet, og en kopp te i handa, tar jeg meg litt tid til å vise dere små fornyelser i hjemmet..som har fått sin plass...

 De lekre lysestakene fra tinek har fått hedersplassen på mitt nye bord, laget av sinkbøtte fra bloomingville og fat fra bolighus, Men det kommer nok ikke til å stå så altfor lenge, der skal nemlig mitt ny innkjøpte Ceder tre oppi..GLEDE!!!

 .. vase med lerkegreiner er et must her hjemme til jul, sviblene er i hus, og ulike lysestaker.  I morgen står amaryllis dekorert i en fin vase på agendaen...oh så jeg gleder meg!



Enn så lenge folkens! nå koker karamellene snart over og jeg bør løpe,  !!;)

Ønsker alle mine kjære lesere en inspirasjonsrik og koselig advendts uke!!

klemmer

Eldrid

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder, herlig stemning ♥

    SvarSlett
  2. åhoo, så mange fine ting samlet på et flott fat! digg!

    SvarSlett
  3. hei! jeg har gitt deg en liten award - fordi du har en nyyydelig blogg og alltid inspirer meg :-)

    ønsker deg en fin adventstid!

    SvarSlett
    Svar
    1. ååå tusen takk!!så koselig <3 det varmer hjerte !!så kjekt at du blir inspirert av å vere her inne :) klem!!

      Slett